LOVEBYELLIS

MITT 2015

2015

OVAN SER NI några få härliga bilder från år 2015. Första halvåret kämpade jag in i det sista med skolan. Vi hade en grym studentskiva där båda vännerna och pojkvännen delade med mig. Under våren så firade jag och Simon 4 år tillsammans, vi spenderade natten på Grand Hotel och en mysig middag på Strandvägen 1. Sedan kom sommaren och jag fyllde 20 år. Den 10 juni tog jag studenten vilket var en riktigt härlig känsla. Några dagar efter det så hade en 20-års fest vilket var riktigt lyckat. Hade temat white party, så härligt med teman på fester.
Hela sommaren var såklart en stor lyckobubla rakt igenom. Jag spenderade tid på landstället på Gotland med familjen och även Simon följde med. Jag åkte även tillbaka till Gotland några dagar senare för att uppleva Stockholmsveckan med tjejgänget. Under sommaren blev det många grillkvällar och utgångar tillsammans med gänget, sånt saknar man nu när det är minusgrader ute. Minns en sommarkväll vi åkte ut till Årsta Havsbad där min kompis har landställe. Där grillade vi, badade jacuzzi och sov över. På morgonen där efter åt vi frukost tillsammans. Var riktigt riktigt mysigt. Sommaren avslutades med en tvåveckors semester i USA med min mor. En resa jag sent kommer glömma. Fick det i studentpresent. Vi besökte först New York och sedan MIAMI. Var min första resa till USA så det var riktigt kul att få åka dit. Fick se massor och en dag jag minns extra väl är den dagen vi besökte 9/11 museumet, det var ett riktigt bra museum. Tips!
Till hösten började jag arbeta heltid på Klockmaster. Redan nu, efter ett halvår känner jag att jag verkligen lärt mig mycket och jag ser fram emot att utvecklas ännu mera. Under halloween så hade jag en liten fest med tema halloween som jag tycker blev superlyckat. Som sagt är det väldigt roligt med ett tema på fest men det var väldigt länge sedan jag var på halloween fest. Var så roligt för alla var utklädda! Ser redan fram emot nästa år och köra på något likadant. Jag och en kompis hade ordnat massor med dekorationer, regler och lekar.
NÅGOT SOM JAG
 minns varit extra bra med 2015 är såklart att jag tog studenten. Jag fyllde 20 år. Och framförallt att jag fick heltidsjobb på Klockmaster.
Har fått uppleva mycket roligt och jobbigt under året och jag kan säga att jag lärt mig mycket. Jag har både mognat och vuxit som person, det är jag glad över.